گروه کوهنوردان آراز مهاباد
Mahabad Araz Mountaineer Gruop

به  پایان رسیدن سال 94 دوستانی که مایل هستند فعالیت های خود را در سال جدید 95 را با گروه آراز اغاز کنند لطفا هر چه زود تر اقدام به تمدید کارت بدونه هیچ هزینه ای انجام دهند.                                                                                                                                                                                                                                          در صورت تمایل به مغازه آقای پاک فر مراجعه کنید.




تاریخ: سه شنبه 25 اسفند 1394برچسب:تمدید سال 95 گروه آراز ,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده

متاسفانه دیروز دوشنبه(اول دی ۹۳)در حین تمرینات سنگنوردی داخل سالن حجاب؛ انجمن کوهنوردان مهاباد تیم سنگ نوردی داخل سالن که متشکل از(15 نفر) بوده، که حدودا دو ماه است در حال برگزاری کلاس های آموزشی بوده است، روز دوشنبه مورخ 93/10/1 مسئول فنی هیئت کوهنوردی شهرستان مهاباد آقای (خبات لاجانی) و تیم همراه وی به تعدا(5 نفر) با ورود به سالن و  ایجاد مزاحمت برای سنگ نوردان انجمن اعلام کرد که دیواره فقط در اختیار ایشان است و حق قانونی وی است مانع از اجرای تمرین بچه های انجمن کوهنوردان مهاباد بر بروی دیواره ای که با همت و پیگیری کوهنوردان مهابادی و هزینه هایی که خود کوهنوردان برای خرید دیواره پرداخته اند، شدند. جای بسی تاسف است، دیواره ای که با همت و تلاش همه کوهنوردان مهابادی به خصوص تنی چند از اعضای انجمن کوهنوردان مهاباد در سالهای قبل خریداری شده اکنون با سوء استفاده ی عده ای و به اسم قانون این چنین مورد بهره برداری انجام می شود.


قضاوت با شماست

منبع:http://www.akmahabad.blogfa.com




تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده

افتتاح دفتر جدید انجمن کوهنوردان مهاباد

بلاخره پس از یک سال با زحمات شبانه روزی امیر جهانجو سر گروه ، گروه کوهنوردان آراز مهاباد که یکی از بزرگ ترین گروه های زیر مجموعه انجمن کوهنوردان مهاباد است. و با کمک های شهرداری ، شورای اسلامی شهر و فرمانداری محترم

...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 30 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده

درگذشت اولین زن مربی کوهنوردی ايران

با کمال تاسف درگذشت همنورد پیشکسوت خانم نرگس حکیمی در ساعت 5 صبح 14 آبانماه 93 در شهر کلن آلمان را به اطلاع جامعه ورزشی وکوهنوردی ایران میرساند.

...

منبع:http://www.alpineclub.ir



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده

دعوای دوجوان در مهاباد سبب نزاع جمعی شد

مهاباد - ایرنا - فرماندار مهاباد گفت: نزاع خیابانی دو جوان در شهر مهاباد موجب شد تا دامنه این اقدام به درگیری جمعی دو خانواده کشیده شد.

و...

 


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:نزاع,درگیریی,دعوا,مهاباد,ایرنا,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده


منبع:باشگاه کوهنوردی اوراز مهاباد



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده
مدیر عامل کانون کوهنوردان کردستان اعلام کرد:
لغو برنامه کوهپیمایی کوهنوردان کردستان به علت تنگ نظری‌ها
سنندج-مدیر عامل کانون کوهنوردان استان کردستان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود بیست و هفتمین برنامه مشترک کانون با صعود به قلل منطقه سرشاخان آذربایجان غربی صورت بگیرد که به علت تنگ نظری برخی ورزشکار نماها این برنامه کنسل شد.
منبع:کرد پرس


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:اخبار,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده

تحولات پس از جمعه سیاه اورست

 

 در محل آبشار یخی جبهه جنوبی اورست و در میانه های یخچال خومبو حدفاصل دو یال جنوبی نوپتسه و خومبوتسه بدلیل اختلاف ارتفاع کمپ 1 اورست و کمپ اصلی این جبهه علاوه بر برجهای یخی مرتفع، شکافهای عمیقی نیز وجود دارد که آنرا به یکی از خطرناکترین نقاط دنیا بدل نموده. این مکان بجز تهدیدهای سقوط برجهای یخی و یا سقوط نفرات در شکافها، هدف بهمنهای دائمی رخ جنوب غربی خمبوتسه نیز قرار دارد. بهمنهایی که بر اساس بزرگی و کوچکیشان تهدیدی جدی برای جان کوهنوردان به شمار می آیند. بخش پرتردد و البته خطرناک این مسیر که همواره همراه با ریزشهای دائمی سنگ و یخ می باشد را مزرعه ذرت نامیده اند.

منبع:وبلاگ کانون کوهنوردان اوراز مهاباد

...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:اخبار,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده
سرشاخان(سرزمین لاله های واژگون-شلیره)نگین کردستان
گزارش گروه کوه نوردی سامرند از سرشاخان زیبا

منبع:وبلاگ کانون کوهنوردان اوراز مهاباد



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:اوراز ,
ارسال توسط بهنام سلطانی زاده
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 9674
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1